Gmole dolne silnika dla BMW R1300 GS
Najbardziej wszechstronna ochrona dla silników typu boxer!
Gmole dolne silnika Touratech są tam, gdzie są potrzebne, aby zapobiec uszkodzeniom!
Dotyczy to również silnika typu bokser BMW R 1300 GS z cylindrami o korzystnym środku ciężkości, ale szerokim wysunięciu.
Wytrzymała konstrukcja z 4 niezależnymi punktami mocowania tworzy "klatkę" i całkowicie otacza komponenty. Zapewnia to najskuteczniejszą ochronę cylindrów, pokryw zaworów i wrażliwych sond lambda!
Po raz pierwszy rury ze stali nierdzewnej o wymiarach 25 x 2 mm są wsparte na 3-milimetrowych, trójwymiarowo ukształtowanych blachach ze stali nierdzewnej. Pasują one idealnie do ramy R1300GS zarówno pod względem technologii, jak i wzornictwa. Również w tym przypadku wykorzystano zalety kształtowanych blach o znacznie większej nośności i niskiej masie.
Ukształtowane w 3D płyty gmoli silnika Touratech chronią szczególnie wrażliwy przedni obszar pokrywy zaworów i zabezpieczają ją z przodu i z boku. Jednocześnie idealnie pasuje do nowego, bardziej płaskiego języka projektowania dużego "GS", a także sprawiają, że gmol silnika jest wizualnie częścią motocykla.
Siły występujące w przypadku przewrócenia się lub upadku są bezpiecznie pochłaniane, rozprowadzane i skutecznie kierowane do odpowiednich punktów w konstrukcji oraz rozpraszane w sposób chroniący materiał. Liczne z góry określone punkty zgięcia zapobiegają przeciążeniom, a tym samym chronią ramę i silnik.
Gmole wykonane wyłącznie z wytrzymałej, elektropolerowanej stali nierdzewnej są odporne na rdzę. Nawet głębsze zadrapania przestają być straszne i można je po prostu wypolerować.
Odległość między pałąkami a pojazdem została dobrana tak, aby była jak najmniejsza. Nie ma to zauważalnego wpływu na prześwit ani kąt pochylenia, a mimo to jest wystarczająco dużo miejsca "do pracy".
Instalacja jest szybka i łatwa dzięki idealnemu dopasowaniu do punktów montażowych motocykla. Kompletny materiał montażowy jest oczywiście zawarty w zestawie.
W skrócie:
- kompletna ochrona cylindrów, w tym do tyłu i do góry
- Bezpieczna redukcja występujących sił bez uszkodzenia ramy i silnika
- brak ograniczeń kąta pochylenia lub prześwitu
- wykonane z rur ze stali nierdzewnej 25/2 mm i elementów formowanych 3D
- Wyprodukowano w Niemczech
WSKAZÓWKA dla doskonałej wszechstronnej ochrony: Idealnym uzupełnieniem gmoli dolnych silnika są nasze gmole górne do BMW R 1300 GS (035-5161).