Gmole dolne silnika dla BMW R1300 GS

361,66 €
(1 543,75 zł)

Delivery time: 3-4 weeks

(with the advance payment from the day after the payment order by the customer, and for other methods of payment from the day after the contract)

Part number
01-035-5160-0P
incl. 23% Tax

Najbardziej wszechstronna ochrona dla silników typu boxer!

Gmole dolne silnika Touratech są tam, gdzie są potrzebne, aby zapobiec uszkodzeniom!

Dotyczy to również silnika typu bokser BMW R 1300 GS z cylindrami o korzystnym środku ciężkości, ale szerokim wysunięciu.

Wytrzymała konstrukcja z 4 niezależnymi punktami mocowania tworzy "klatkę" i całkowicie otacza komponenty. Zapewnia to najskuteczniejszą ochronę cylindrów, pokryw zaworów i wrażliwych sond lambda!

Po raz pierwszy rury ze stali nierdzewnej o wymiarach 25 x 2 mm są wsparte na 3-milimetrowych, trójwymiarowo ukształtowanych blachach ze stali nierdzewnej. Pasują one idealnie do ramy R1300GS zarówno pod względem technologii, jak i wzornictwa. Również w tym przypadku wykorzystano zalety kształtowanych blach o znacznie większej nośności i niskiej masie.

Ukształtowane w 3D płyty gmoli silnika Touratech chronią szczególnie wrażliwy przedni obszar pokrywy zaworów i zabezpieczają ją z przodu i z boku. Jednocześnie idealnie pasuje do nowego, bardziej płaskiego języka projektowania dużego "GS", a także sprawiają, że gmol silnika jest wizualnie częścią motocykla.

Siły występujące w przypadku przewrócenia się lub upadku są bezpiecznie pochłaniane, rozprowadzane i skutecznie kierowane do odpowiednich punktów w konstrukcji oraz rozpraszane w sposób chroniący materiał. Liczne z góry określone punkty zgięcia zapobiegają przeciążeniom, a tym samym chronią ramę i silnik.

Gmole wykonane wyłącznie z wytrzymałej, elektropolerowanej stali nierdzewnej są odporne na rdzę. Nawet głębsze zadrapania przestają być straszne i można je po prostu wypolerować.

Odległość między pałąkami a pojazdem została dobrana tak, aby była jak najmniejsza. Nie ma to zauważalnego wpływu na prześwit ani kąt pochylenia, a mimo to jest wystarczająco dużo miejsca "do pracy".

Instalacja jest szybka i łatwa dzięki idealnemu dopasowaniu do punktów montażowych motocykla. Kompletny materiał montażowy jest oczywiście zawarty w zestawie.

W skrócie:

- kompletna ochrona cylindrów, w tym do tyłu i do góry
- Bezpieczna redukcja występujących sił bez uszkodzenia ramy i silnika
- brak ograniczeń kąta pochylenia lub prześwitu
- wykonane z rur ze stali nierdzewnej 25/2 mm i elementów formowanych 3D
- Wyprodukowano w Niemczech


WSKAZÓWKA dla doskonałej wszechstronnej ochrony: Idealnym uzupełnieniem gmoli dolnych silnika są nasze gmole górne do BMW R 1300 GS (035-5161).

Więcej informacji
Copyright © 2021