Amortyzator Touratech Suspension type Level2/ExploreHP do Hondy NC750X 2013-2015

929,22 €
(4 210,47 zł)

Delivery time: 6-10 days

(with the advance payment from the day after the payment order by the customer, and for other methods of payment from the day after the contract)

Part number
01-405-5855-0
incl. 23% Tax
Amortyzator Level 2 do Hondy NC750X to właściwy wybór do jazdy na długich dystansach i jazdy turystycznej. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom podróży motocyklowych. Jego konstrukcja z pływającym tłokiem, hydrauliczne napięcie wstępne i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia dla różnych warunków obciążenia, niż jest to możliwe w przypadku standardowych komponentów producenta motocykla. Za pomocą pokrętła, które reguluje wstępne napięcie sprężyny hydraulicznej, można łatwo i szybko przywrócić równowagę motocykla. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level 2 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenia z Hondą NC750X.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla masy kierowcy wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.
=> Jeśli zmienimy tylko jeden element, nie osiągniemy optymalnego prowadzenia.

Amortyzator, dzięki któremu można łatwo i wygodnie dostosować motocykl do różnych warunków obciążenia.

Cechy charakterystyczne amortyzatora Touratech Suspension Level 2:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium. Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zastosowano specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia. Dzięki temu zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
=> Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
=> Są one oparte na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok rozdziela płyny tłumiące - olej i azot - pozwalając im pracować oddzielnie.
=> Lepsza reakcja amortyzatora. Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo wysokiej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
=> Lepsze chłodzenie amortyzatora. Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Hydrauliczne naprężenie wstępne High End za pomocą łatwo dostępnego, dobrze umiejscowionego pokrętła.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
=> Wystarczy zeskanować za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do informacji specyficznych dla danego amortyzatora.
=> Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. W przypadku nieprawidłowego ustawienia można je zresetować.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla kierowców o wadze do 100 kg wraz z bagażem.
Modyfikacje są możliwe w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku,
indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości. Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021