Amortyzator Touratech Suspension typ Level2/ExploreHP do Triumph Tiger 1050i od 2008

980,90 €
(4 225,19 zł)
Delivery time: na zamówienie ok. 3 tygodnie
Part number
01-615-5880-0
incl. 23% Tax
Amortyzator Level 2 do Triumph Tiger 1050i jest właściwym wyborem do jazdy długodystansowej i turystycznej. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom podróży motocyklem. Konstrukcja z pływającym tłokiem, hydrauliczne napięcie wstępne i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia dla różnych warunków obciążenia, niż jest to możliwe w przypadku standardowych komponentów producenta motocykla. Za pomocą pokrętła, które reguluje wstępne napięcie sprężyny hydraulicznej, można łatwo i szybko przywrócić równowagę motocykla. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level 2 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenie z Triumph Tiger 1050i.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla wagi kierowcy wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.
=> Pasującym elementem do przodu Triumph Tiger 1050i z 2008 roku są:
=> Progresywne sprężyny do Triumph Tiger 1050i *od 2007* 01-615-0120-0
Jeśli zmienimy tylko jeden element, nie osiągniemy optymalnego prowadzenia.

Amortyzator, dzięki któremu można łatwo i wygodnie dostosować motocykl do różnych warunków obciążenia.

Cechy charakterystyczne amortyzatora Touratech Suspension Level 2:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zastosowano specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Bazują one na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok rozdziela płyny tłumiące - olej i azot - pozwalając im pracować oddzielnie.
*** Lepsza reakcja amortyzatora.
*** Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo dużej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
*** Lepsze chłodzenie amortyzatora.
*** Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Hydrauliczne naprężenie wstępne High End za pomocą łatwo dostępnego, dobrze umiejscowionego pokrętła.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do specyficznych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla kierowców o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Możliwe są modyfikacje
w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku,
indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości.
Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021