Amortyzator Touratech Suspension typ Level1 do Triumph Tiger 800 XC (2011-2014)

739,03 €
(3 184,83 zł)

Delivery time: 6-10 days

(with the advance payment from the day after the payment order by the customer, and for other methods of payment from the day after the contract)

Part number
01-420-5860-0
incl. 23% Tax
Ten amortyzator jest właściwym wyborem do normalnej jazdy turystycznej na Triumph Tiger 800 XC. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom jazdy motocyklem. Jego konstrukcja z pływającym tłokiem i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia i lepsze wyważenie niż jest to możliwe przy użyciu standardowych komponentów producenta motocykla. Aby zrekompensować duży bagaż, napięcie wstępne sprężyny można regulować za pomocą narzędzia do regulacji. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level1 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenie z Triumph Tiger 800 XC.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla wagi kierowcy wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.
=> Pasującym elementem do przodu Triumph Tiger 800 XC są:
=> Hyperpro progresywne wymienne sprężyny, Triumph Tiger 800 XC od 2012 Art: 01-420-5838-0.
=> Jeżeli zostanie wymieniony tylko jeden element, nie osiągniemy optymalnego prowadzenia.

Zamontowany tutaj sprzęt z możliwością regulacji jest wystarczający, jeśli zawieszenie tylko sporadycznie musi być dostosowane do różnych warunków obciążenia.

Charakterystyka amortyzatora Touratech Suspension Level1:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zamontowane są specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Bazują one na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok rozdziela płyny tłumiące - olej i azot - pozwalając im pracować oddzielnie.
*** Lepsza reakcja amortyzatora.
*** Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo dużej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
*** Lepsze chłodzenie amortyzatora.
*** Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do specyficznych informacji o amortyzatorze.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla kierowców o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Możliwe są modyfikacje
w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku,
indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości.
Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021