Amortyzator Touratech Suspension do HONDY XL700V Transalp from 2008 type Level1

712,16 €
(3 067,60 zł)
Delivery time: na zamówienie ok. 3 tygodnie
Part number
01-058-0030-0
incl. 23% Tax
Ten amortyzator jest właściwym wyborem do normalnej jazdy turystycznej na motocyklu HONDA XL700V Transalp. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom podróży motocyklem. Konstrukcja z pływającym tłokiem i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia i lepsze wyważenie niż jest to możliwe przy użyciu standardowych komponentów producenta motocykla. Aby zrekompensować duży bagaż, napięcie wstępne sprężyny można regulować za pomocą narzędzia do regulacji. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level1 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenia z HONDA XL700V Transalp.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy próbne.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla masy motocyklisty wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.
=> Pasującym elementem do przodu motocykla HONDA XL700V Transalp są:
=> Hyperpro progresywne wymienne sprężyny widelca, HONDA XL700V Transalp 01-040-7404-0.
=> W przypadku wymiany tylko jednego komponentu nie zostanie osiągnięte optymalne prowadzenie.

Zamontowany tu sprzęt, z możliwością regulacji, jest wystarczający, jeśli zawieszenie tylko sporadycznie wymaga dostosowania do różnych warunków obciążenia.

Charakterystyka amortyzatora Touratech Suspension Level1:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zamontowane są specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Są one oparte na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok rozdziela płyny tłumiące - olej i azot - pozwalając im pracować oddzielnie.
*** Lepsza reakcja amortyzatora.
*** Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo dużej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
*** Lepsze chłodzenie amortyzatora.
*** Minimalne wymagania dotyczące pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartphona, aby uzyskać dostęp do specyficznych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla motocyklistów o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Możliwe są modyfikacje
w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku,
indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości.
Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021