Amortyzator Touratech Suspension do BMW F800GS ADV od 2013 typ Level2/ExploreHP

1 080,12 €
(4 659,93 zł)
Delivery time: na zamówienie ok. 3 tygodnie
Part number
01-048-5881-0
incl. 23% Tax
Amortyzator Level 2 do BMW F800GS ADV to właściwy wybór do jazdy długodystansowej i turystycznej. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom jazdy motocyklem. Konstrukcja z pływającym tłokiem, hydrauliczne napięcie wstępne i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia dla różnych warunków obciążenia, niż jest to możliwe przy użyciu standardowych komponentów producenta motocykla. Za pomocą pokrętła, które reguluje wstępne napięcie sprężyny hydraulicznej, można łatwo i szybko przywrócić równowagę motocykla. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level 2 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenie z BMW F800GS ADV.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla wagi kierowcy wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.
=> Elementem pasującym do przodu BMW F800GS ADV z 2013 roku są
progresywne sprężyny widelca do BMW F800GS Adventure *od 2013* 01-048-5839-0
Jeśli zmienimy tylko jeden element, nie osiągniemy optymalnego prowadzenia.

Amortyzator, dzięki któremu można łatwo i wygodnie dostosować motocykl do różnych warunków obciążenia.

Cechy charakterystyczne amortyzatora Touratech Suspension Level 2:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zastosowano specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Są one oparte na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok rozdziela płyny tłumiące - olej i azot - pozwalając im pracować oddzielnie.
*** Lepsza reakcja amortyzatora.
*** Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo dużej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
*** Lepsze chłodzenie amortyzatora.
*** Minimalne wymagania dotyczące pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Hydrauliczne naprężenie wstępne High End za pomocą łatwo dostępnego, dobrze umiejscowionego pokrętła.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartphona, aby uzyskać dostęp do specyficznych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla motocyklistów o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Możliwe są modyfikacje
w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku,
indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości.
Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021