Osłony silnika
Zakaz jazdy off-road bez ochrony silnika
Osłona silnika jest jednym z najważniejszych zabezpieczeń podczas jazdy motocyklem w terenie.
Odbijajce się kamienie mogą zagrozić lekkiej metalowej obudowie jednostki napędowej, a uderzenia o krawędzie skał lub pnie drzew mogą również spowodować poważne uszkodzenia. Tak jak każdy motocykl enduro wyposażony jest w osłonę, tak i duże motocykle typu adventure powinny być wyposażone w solidną osłonę silnika.
Osłona silnika wykonana ze spawanego lub hydroformowanego aluminium
Touratech oferuje dwa rodzaje osłon silnika do motocykli turystycznych. Model Rallye to osłona silnika wykonana z hydroformowanego aluminium, podczas gdy osłona silnika Expedition to klasyczna spawana konstrukcja wykonana ze składanych elementów aluminiowych. Niezależnie od tego, którą wersję zamontujesz w swoim motocyklu - osłony silnika Touratech są podstawowym wyborem dla wymagających miłośników enduro.
- 1050 Adventure
- Norden 901
- Tiger 1200 (2022-)
- 1090 Adventure
- 890 Adventure
- 1190 Adventure
- 1290 Super Adventure (-2020)
- 690 Enduro
- 701
- 790 Adventure
- CRF 1000 L Africa Twin
- F 650 GS
- F 650 GS DAKAR
- F 650 GS TWIN
- F 700 GS
- F 750 GS
- F 800 GS (-2018)
- F 800 GS Adventure
- F 850 GS
- F 850 GS Adventure
- G 650 GS
- G 650 GS SERTAO
- MULTISTRADA 1200
- R 1200 GS
- R 1200 GS Adventure
- R 1200 GS Adventure LC
- R 1200 GS LC
- R 1250 GS
- R 1250 GS Adventure
- Scrambler Ducati
- Ténéré 700
- CRF 1100 L Africa Twin
- CRF 1100 L Adventure Sports
- R 1250 R
- Tiger 900
- 1290 Super Adventure (2021-)
- RA 1250 Pan America
- XL750 Transalp
- R 1300 GS
- F 900 GS
- F 900 GS Adventure
- F 800 GS (2024-)
- R 1300 GS Adventure