Wiadomości z Touratech: Produkty i nowości Grudzień 2022

Wiadomości z Touratech: Produkty i nowości Grudzień 2022

Nowa generacja zawieszeń

Touratech Suspension EVO

Wraz z linią "EVO" Touratech Suspension rozszerza swoje portfolio wydajnych zawieszeń do motocykli typu adventure.

Elektroniczne elementy zawieszenia Plug & Travel EVO dla modeli GS zostały wprowadzone już w 2022 roku i od tego czasu sprawdziły się na drogach u naszych klientów. Logiczną konsekwencją jest to, że motocykle typu adventure bez elektronicznego zawieszenia teraz również korzystają z licznych innowacji amortyzatorów EVO.

Komponenty EVO zostały zaprojektowane tak, aby spełnić najwyższe wymagania i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających kierowców.

Od miesięcy, w trudnym terenie, trwają intensywne testy drogowe z przedseryjnymi wersjami nowych elementów zawieszenia EVO. W trakcie sezonu 2023 elementy zawieszenia generacji EVO będą dostępne dla Yamahy Ténéré 700 i World Raid.

www.touratech.de/tt_suspension

Zalety Touratech Suspension EVO

  • Tłok amortyzatora Hyper Flow dla optymalnego przepływu oleju
  • Uszczelka o niskim współczynniku tarcia zapewniająca czułą reakcję
  • Tłumienie odbicia i dobicia regulowane w zakresie Hi/Lo
  • Hydrauliczne napięcie wstępne sprężyny
  • Progresywny ogranicznik krańcowy
  • Duża wytrzymałość przy niewielkim ciężarze
  • Wysokiej jakości łożysko Uniball o najwyższej odporności na zużycie
  • Sprężyny Premium

Wszystko o Touratech Suspension Evo

Zawieszenie dla BMW R 1200 GS / R 1250 GS

  1. Touratech Suspension "front" shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    Touratech Suspension "front" shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    1 373,68 €
    (5 955,63 zł)
  2. Touratech Suspension “rear” shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    Touratech Suspension “rear” shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    2 241,91 €
    (9 719,87 zł)
  3. Touratech Suspension DSA / Plug & Travel EVO SUSPENSION-SET for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    Touratech Suspension DSA / Plug & Travel EVO SUSPENSION-SET for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    3 615,59 €
    (15 675,50 zł)
  4. Touratech Suspension-SET Plug & Travel EVO -40mm lowering for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    Touratech Suspension-SET Plug & Travel EVO -40mm lowering for BMW R1200GS / R1250GS from 2013
    3 615,59 €
    (15 675,50 zł)

Zawieszenie dla BMW R 1200 GS Adventure / R 1250 GS Adventure

  1. Touratech Suspension "front" shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    Touratech Suspension "front" shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    1 373,68 €
    (5 955,63 zł)
  2. Touratech Suspension “rear” shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    Touratech Suspension “rear” shock absorber DSA / Plug & Travel EVO for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    2 241,91 €
    (9 719,87 zł)
  3. Touratech Suspension DSA / Plug & Travel EVO SUSPENSION-SET for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    Touratech Suspension DSA / Plug & Travel EVO SUSPENSION-SET for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    3 615,59 €
    (15 675,50 zł)
  4. Touratech Suspension-SET Plug & Travel EVO -25mm lowering for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    Touratech Suspension-SET Plug & Travel EVO -25mm lowering for BMW R1200GS / R1250GS Adventure from 2014
    3 615,59 €
    (15 675,50 zł)

Baja Portalegre 500

Aż do gorzkiego końca


Filipe Elias, szef Touratech Portugal, wziął udział w Baja Portalegre na Triumphie Tiger 1200 Rally Pro. Tutaj opisuje swoje doświadczenia.

"Baja Portalegre 500 to najstarszy, najdłuższy i najbardziej znany rajd terenowy w Portugalii. Podczas gdy kierowcy ciężkich motocykli typu adventure zazwyczaj biorą udział w łatwiejszych wyścigach, ja postanowiłem wziąć udział w głównym wyścigu tej 36. edycji. Oznaczało to, że byłem na trasie razem z zawodowcami, a także musiałem przejechać 350-kilometrowy, stale mierzony czasowo etap końcowy.

Wystartowałem jako jedyny uczestnik w klasie "Big Trails" - na Triumphie Tiger 1200 Rally Pro. Kilka części Touratech, takich jak osłony silnika, gmole, handbary Defensa i opony rajdowe - to wszystko, co było potrzebne, aby przygotować Triumpha do ciężkiej pracy.

A wyścig był rzeczywiście trudny. Padał ulewny deszcz, a na ostatnim etapie w jednym z miejsc nawet przeszło małe tornado. Trasy zamieniły się w czyste błoto, a małe przeprawy wodne stały się szalejącymi rzekami. Dotarcie do mety zajęło mi ponad siedem godzin. Ponad 90 zawodników nie ukończyło wyścigu, mnie udało się przekroczyć linię mety na Triumphie Tigerze 1200 Rally Pro - uczucie nie do opisania."

Prezentacje na targach EICMA

Potężne nowe modele

Targi EICMA, które odbywają się co roku w Mediolanie, zastąpiły w międzyczasie INTERMOT jako wiodące na świecie targi przemysłu motocyklowego. Nawet jeśli dane dotyczące liczby odwiedzających są nadal fałszowane, zaprezentowano wiele bardzo interesujących nowości.

Najważniejszymi punktami z punktu widzenia motocyklistów Adventure były z pewnością zupełnie nowe Suzuki V-Strom 800DE z nowym silnikiem typu parallel twin oraz Honda XL750 Transalp, również z silnikiem typu parallel twin.

MV Agusta zaprezentowała wersje produkcyjne dwóch modeli Lucky Explorer 9.5 i 5.5, które będą dostępne w nadchodzącym sezonie.

Yamaha uczyniła sprawdzone modele jeszcze lepszymi dzięki technicznym modernizacjom Ténéré 700 i Ténéré 700 Rally Edition.

My w Touratech cieszymy się na te wspaniałe modele i będziemy opracowywać akcesoria do wybranych pojazdów.

www.eicma.it

Długotrwałe partnerstwo

Zero Motorcycles wspiera BDR

Organizacji non-profit Backcountry Discovery Routes (BDR) udało się pozyskać jako partnera, amerykańskiego producenta motocykli elektrycznych Zero. Ta wieloletnia współpraca obejmuje sponsoring OEM nadchodzących tras BDR i BDR-X.

BDR i Zero łączy wizja nie tylko zachowania i stworzenia możliwości jazdy dla miłośników przygód, ale także wspierania lokalnej gospodarki. Partnerzy mają nadzieję, że współpraca zwiększy świadomość potrzeby istnienia wydajnej sieci stacji ładowania wzdłuż 13 istniejących i przyszłych tras BDR i przyczyni się do jej rozbudowy.

https://ridebdr.com

45 dni przygody

Ekspedycja Trans-Afrykańska Gooo South

We współpracy z touroperatorem Overcross, Destination Yamaha Motor oferuje podróż motocyklem typu adventure z okolic Morza Śródziemnego do Namibii w 45 dni, pokonując spektakularne krajobrazy na wymagających trasach.

Wyprawa Gooo South przez Afrykę rozpocznie się 12 lutego 2023 roku. Maksymalnie 16 motocyklistów przekroczy najpierw Egipt, przejedzie przez Sudan i Etiopię, aby dotrzeć do Kenii. W tym kraju Afryki Wschodniej rozpoczyna się druga część podróży. Podróżników wita oszałamiająca przyroda Tanzanii, Malawi, Zambii i Botswany, a ostatni etap prowadzi przez Namibię.

Możliwe jest również wzięcie udziału tylko w północnej lub południowej połowie podróży przez trzy tygodnie.

Podróż odbędzie się motocyklami Yamaha Ténéré 700. Maszyny, odpowiednio do poziomu trudności podróży,  są doskonale wyposażone w części Touratech. Należy do nich bardzo wytrzymały system kufrów ZEGA Evo, wyposażony dodatkowo w uchwyty na akcesoria. Wyposażenie ochronne w postaci gmoli, osłon reflektorów, handbarów Defensa itp. zapobiega uszkodzeniom w trudnym terenie. Regulacja szyby przedniej Pro umożliwia dostosowanie oryginalnej szyby przedniej w zależności od sytuacji na drodze.

Touratech życzy wszystkim uczestnikom udanej podróży!

www.yamaha-motor.eu/de/de/experiences/destination-yamaha-motor



Copyright © 2021