Amortyzator Touratech Suspension typ "Enduro" dla Husqvarna TE 449/511 (2011)

1 080,12 €
(5 029,04 zł)
1 187,63 €
(5 529,61 zł)

Delivery time: 6-10 days

(with the advance payment from the day after the payment order by the customer, and for other methods of payment from the day after the contract)

Part number
01-410-5870-0
incl. 23% Tax
Amortyzator Touratech Suspension Extreme zalicza się do absolutnej klasy premium wśród komponentów zawieszenia. Amortyzator Extreme do modelu Husqvarna TE 449/511 został opracowany i perfekcyjnie dostrojony podczas zawodów. Wyposażony jest w PDS, system tłumienia zależny od położenia, który wykorzystuje drugi tłok tłumiący, aby zapewnić hydrauliczną ochronę przed wybiciem z dołu. Nawet podczas jazdy w terenie, w najbardziej ekstremalnych warunkach, motocykl nie ugina się, a amortyzator jest chroniony przed mechanicznym przeciążeniem. Charakterystyka tłumienia zmienia się w zależności od nawierzchni drogi. Podczas jazdy w większości warunków, amortyzator jest wygodnie wyregulowany dla mniej forsownej jazdy, zanim PDS włączy się w ostatniej części skoku amortyzatora.

Dla Ciebie oznacza to idealny amortyzator z dużym zakresem regulacji, od jazdy enduro po wyścigi. Możesz łatwo przywrócić równowagę motocykla za pomocą klucza oczkowego do regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Bardzo precyzyjna regulacja tłumienia na zewnętrznym zbiorniku pozwala skutecznie i precyzyjnie dostosować zawieszenie do indywidualnego stylu jazdy w każdej chwili, na każdej nawierzchni i w każdym celu - czy to na krętych polnych drogach, długodystansowych wyprawach terenowych z bagażem, czy też do ostrej i odważnej jazdy.

Doświadczysz zupełnie nowych wrażeń z jazdy na motocyklu.

Główne cechy w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenia z Husqvarna TE 449/511.
=> Parametry to: masa pojazdu / mocowanie amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Ten amortyzator jest przeznaczony dla masy kierowcy do 100 kg.

Cechy charakterystyczne amortyzatora Touratech Suspension Extreme:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Wszystkie podzespoły i komponenty zostały zaprojektowane do intensywnego użytkowania w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Zastosowano specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Konstrukcja z pływającym tłokiem. Pływający tłok rozdziela ciecze tłumiące - olej i azot - umożliwiając ich oddzielną pracę.
*** W rezultacie reakcja amortyzatora jest bardziej precyzyjna,
*** z precyzyjnym, wydajnym tłumieniem nawet przy bardzo wysokich częstotliwościach tłumienia (złe drogi, drogi gruntowe).
*** Amortyzator lepiej się chłodzi.
*** Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Napięcie wstępne sprężyny jest regulowane za pomocą klucza hakowego.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Są one oparte na wielu kilometrach testów i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> "Ekstremalna" regulacja tłumienia kompresji zawsze posiada oddzielne ustawienia wysokiej i niskiej prędkości.
*** Pozwala to na bardzo indywidualną regulację kompresji/odbicia. Doskonała możliwość dostosowania do zmieniających się wymagań.
=> Oddzielny zewnętrzny zbiornik "Extreme" w zespole tłumiącym amortyzatora.
*** Dzięki temu system amortyzatora jest lepiej chłodzony podczas jazdy.
*** Daje amortyzatorowi większą sprężystość i dłuższą żywotność.
=> Kod QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do konkretnych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla kierowców o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Modyfikacje są możliwe w przypadku znacznie większych obciążeń lub innych nietypowych wymagań. W takim przypadku indywidualnie zmodyfikujemy amortyzator do Twoich potrzeb, montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości oraz inne konfiguracje. Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dodatkowych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Więcej informacji
Copyright © 2021